31 Ağustos 2011 Çarşamba

yaz bitti....yani ,en azindan buralarda bitti.. :)

Agustos ayinin bitmesine birkac saat var,hemen kapanisimi yapayim :D

Bu ay bilmemkac sene yasayacagim yeni ikametgahima yerlesmis durumdayim.Ilk izlenimim,hava muhalefetinden dolayi cok iyi degil dogrusu,hem soguk hemde havanin bi tarafi delik gibi...

Benim icin hic ama hic farketmemesine ragmen erkek kardesimin pek hoslasmayacagi hasidik yahudilerin coklugu bence sehre renklilik katiyor her ne kadar kiyafetleri cogunlukla siyah olsada :)

istanbul'da iken fevkalade renkli gecen sosyal hayatimi birkez daha aniyorum...cok sevdigim dostlarimla gerceklestirdigim bulusmalar,gezmeler agustos ayinin en guzel  notlari kanimca...

Harika bir yaz gecirdim ve umuyorum ki son yaz da olmayacak...(heheeyytt)


Bu guzel yazi kipir kipir parca ile kapatalim efe'mm. Zirzop lafini ,kazik kadar olmamiza ragmen hala duymamiza istinaden parcayi kendime armagan ediyorum. :P