7 Ekim 2012 Pazar

Kumdan kaleler mi,define mi?




‎' 'Kendinizi tanımaya başladıkça özgürleşirsiniz.''  demis Jean Paul  S. abimiz,Guzel de demis...

Kendini tanimanin yolu  ' ne istedigini bilmekten gecer' diye dusunuyorum.


Hani,karakteristik ozellikler
ini bilirsin ya da neye nasil tepki gosterecegini (yine,o ana kadar tecrube 

ettiklerin dahilinde).

Ama ne istedigini bilmek,basli basina bir olay,...!


Belki yas ile alakali belki de maymun istahlilik  ama su anda ne istedigimi bilmiyorum!  : (


Aslinda, ne istemedigini bilerek  yine ne istedigine ulasmak mumkun ama burada bile tikanip kaliyorum.


'Mutlu olmak,saglikli olmak,kimseye muhtac olmadan hayatini surdurmek,sevdigin insanlara yakin olmak...vs ' 

bunlar herkesin istedigi seyler,en azindan normal olan herkesin.

Galiba,baskalarinin hayatiyla ilgili istediklerim benim isteklerimin onune gecmis ve ben ne istedigimi  resmen 'unutmusum ...!  


Hayatima dahil olan herkesi bir an icin unutup,


derinlere gomdugum 


kendimle ilgili 


'hedeflerimi,arzularimi '


su yuzune cikarmanin vakti geldi de geciyor...




Kumdan kale mi insa edecegim yoksa


define mi cikacak


bunu da zaman gosterecek..