5 Ekim 2012 Cuma

Kylie ve yas mevzusu...



  New York City'de Taksinin icinde, SoHo'ya dogru yol aliyoruz.

Yirmidort yasimdaydim,ev arkadasim ise yirmi iki.
Simdi ne alaka diyeceksiniz.Gelecegim o noktaya bir saniye...

Ev arkadasimin beraber takildigi velet ise sanirim onsekiz hadi bilemediniz ondokuz yasindaydi ki biz bunu bilmiyorduk o zaman.
Taksinin icinde gayet keyifli bir sekilde sohbet ediyoruz. O sirada, radyodan tanidik bir ses yukselmeye basladi   ' Aa  bu Kylie Minogue ' diyecektim ki  on koltukta oturan velet soyle dedi :
'Bu kadin eskiden cok unluymus simdi yine cikis yapti' 

E bunu duyunca soylemek istediklerim de bogazima dizildi tabi. Duraksayip, ev arkadasima dondum :
' Eskiden mi ? Hasiktir,lan biz bu kadar yaslandik mi ..!' 

Bu on sene onceydi.
Simdi o zamanki yasimin cok daha ustundeyim tabiki ama nasil bir travmatik etki yaratiysa  Kylie'yi taaa eskiden bu yana bildigimi bir yerlerde soyleyemiyorum  : ))

Gerci Kylie bizden cok daha buyuk ama mihrap yerinde. Ufak tefek olmanin avantaji..1.63  boyumla ben de kendimi  'petite' kategorisine sokabilirim sanirim?

 Neyse,
Ilk cikis parcasi degil paylasacagim.Zira ne zaman o parcasini duysam, NYC'de gecen yillarimi inanilmaz ama inanilmaz bir sekilde ozluyorum  (sigh....).

Onun yerine,ne zaman duysam,yerimde kipir kipir oynamama  sebep olan baska bir parcasini ekleyecegim,

Tamam,muzik uzerine filan degil bu blog ama boyle konuyla alakali muzik filan ekleyince,kendimi film ceviriyormusum gibi hissediyorum,cok ta keyif aliyorum boyle hissetmekten.  : )