27 Ekim 2009 Salı

Arkadasligin cesitli tanimlamalari

"Tell me what company thou keepst, and I'll tell thee what thou art."
- Miguel de Cervantes

Yani "Bana arkadaşını söyle,sana kim olduğunu söyleyeyim " demiş Cervantes. 

Bu söz,birkaç arkadaşı,dostu olanlar icin gecerli de,benim gibi neredeyse her bir köşede her çeşit arkadaşı olan bir kimsenin pek üstüne alınmaması lazım sanırım :-)

 Arkadaşlığın  tanımını kendimce yapamayacak kadar yalnız kalmışım da haberim yok !
Oysa güzel zamanlarim oldu kimi insanlarla,güzel şeyler paylastığım:
Beraberce sabahlara kadar içtiğim,gezdigim,her bir haltımı anlattigim,arada kazik yedigim,hatta sarılarak ağladığım sonra günün birinde sırtımı dönüp hiç ardıma bakmadan  gittiğim guzel arkadaslarim da vardi..Neden yaptigimi ,sonucunun ne oldugunu yazmayacagim uzun uzun (kafiyeli cümlelere gerek yok..özledim işte..)

Arkadaşlığın  en güzel anlatimlarindan biri burada ...


Kimisi ise, "Arkadaşız tabii ama gel biz birde f*ck buddies olalim yavrum.arkadasligimizi pekistirelim " der  size,  ya da  usulca yaniniza gelip, cay bardagini  arkadasliginizin serefine uzatir. :- P


Ben ise, senin gibi bir "arkadasa" sahip olmaktansa, 
Oz buyucusunde ki    beyinsiz korkuluk gibi arkadasa razi olur,aptalca danslarina bile goz yumardim ama gorunen o ki, payima dusen korkak Aslan olmus.