1 Mart 2012 Perşembe

siktir git - Fuck off

   Gecen haftasonu Almanya'daydim ,dostlarla vakit gecirmek icin.

 Bilenler bilir çok uzun zamandir Tarot ve kahve fali baktigimi .
Hatunlar ,yakin arkadaslarim oldugu için sorma geregi duymaksizin kahvelerini içip,kapamislar  (Emri vaki - hiç ama hiç sevmem).
Nitekim kibarca reddettim
 - Canim istemiyor,baska zaman diye..(Beni tanidiklari için israr da etmediler )
Bu esnada yan masada bir kadin  ki  arkadaslarim taniyor ben tanimiyorum ;
-E bana da bakiver.
Guldum
- Kimseye bakmiyorum.
-Onlar niye kapamislar fincanlarini ?
-Valla ben de bilmiyorum kendi kendilerine gelin güvey olmuslar.
-E canim araya sıkıştırıver bizi de..?!

Bu baglamda, yanit bile vermedim ,sadece güldüm ve kahvemi içmeye devam ettim.
Hatun bozuldu.

Bazen oyle insanlarla karşilasiyorum ki -yok istemiyorum ya da basitçe - Hayir demek yerine  -siktir git diye çemkirmek  geliyor icimden .Ne bok yemeye israr ediyorsun ?! ,
 Sadece israr eden insanlar degil ,saçma sapan seylerin hesabini yapip kinayeli konusan insanlara da çemkiresim  geliyor ki demesem de konusmayarak gosteriyorum bunu.

Bir zamanlar dostum olduguna  inandigim ama  IStanbul'a  her gelişim ve gidişimde duzenli ve aksatmadan onu aramami talep eden bir kisi.Bir de piskin piskin
 " Evinizinden onünden geciyorduk,SXXXX  -gel ziyaret edelim dedi bende -bosver o haber vermedi bizde gitmeyelim o zaman " diye konuşabilen bir insan. 30 yillik geçmişimin oldugu bir insan..

ya da fesat tipler...
Babam vefat ettiginde, 15 km'lik bir yolu katetmek geregi duymayip birde üstüne sacma sapan bahanelerle bana açiklama yapan,bir zamanlar  candan  sevdigim kuzenim.

içtenlikten yoksun kimseler...
 " Kem küm sevmem net yanit vermek lazim " deyip ardindan basit bir  soruya -evet ya da hayir diye yanit vermemek icin binbir dereden su getiren , bir zamanlar hoşuma giden bir kimse.

 cifte standartlara sahip kimseler...
"Arkadaslikta ince dusunmek " lazim deyip ardindan baska arkadaşlarin yaninda haldur huldur konuşup  bazi şeyleri deşifre edip, resmen sacmalayan baska bir dost ?!

Icip icip  ( ki icilebilir,adabinda ) gittigimiz barda resmen beni rezil eden (daha once de olmustu,kurunun yaninda yasta yanar misali ) sacma salak şeylerin hesabini yapip , üc kuruşu benden cikarmaya calişan insan  sandigim  ,senelerdir tanidigim bir arkadaş.

 Sırıksız, sırıkla atlayanlar...
"Sunu istiyorum,bunu istemiyorum,bunu yaparim şunu yaparim " deyip iş eyleme dokmeye geldi mi  topuk olan kisiler..

Türünüzün son ornegimisiniz yoksa cidden benim sabrimi yoklamak icin mi gonderildiniz bilmiyorum ama sizin gibilere gosterecek sabrim yok benim.

Bu tavirlarinda israr  ederlerse ,hayatim da hicbir şekilde yokluklarini hissetmeyecegim bu insanlarin..

Ya adam olun,dürüst olun, net olun ya da  siktirin gidin !