8 Kasım 2012 Perşembe

Ideal erkek

Nerede okumustum hatirlamiyorum ama guzel kadinin tanimlamasina dair soyle bir aciklama vardi :
dört nesnesi kara gerek: Saçı, kaşı, kirpiği ve gözü
 dört nesnesi kızıl gerek: Dili, dudağı, yanakları ve avurdları
 dört nesnesi yuvarlak gerek: Yüzü, gözü, topukları ve bilekleri
dört nesnesi uzun gerek: Boynu, burnu, kaşı ve parmakları
 dört nesnesi hoş kokulu gerek: Burnu, eli, koltuk altı ve ayakları
 dört nesnesi geniş gerek: Alnı, gözleri, göğüsleri ve butları
 .....

Falan filan diye devam ediyor.

Bundan esinlenerek, ben de kendi ideal erkegimi tanimlayayim dedim  :D

Josh Duhamel'in gulusu ve gozleri...geriye kalan  yuz detaylari onemli degil  ama burun onemli ya,burnu kesinlikle guzel olsun,,,buyuk olmasin..

Zeki olsun ama her defasinda bunu ispatlama cabasina girmesin.
Sempatik,
Duyarli,
Iyi Kalpli,
Merhametli,
Acik konusan,
Ayrica ,tatli dilli olmali....yeri geldiginde ruhunu okyasacak kelimeler sarfetmeli...

E tabi yatakta iyi olmali... ki bu demek ,  cogunun anladigi manada saatlerce sevismesi ya da normal ustu 'olculere' sahip olmasi demek  degildir   (Sensation,folks..sensation).


gerisini getirmiyorum,zaten buraya kadar bile yeterince imkansiz oldu,..  : P