9 Kasım 2012 Cuma

Ruh'suz hayatlar



  Gece gece,resmen kasindim ve  'Issiz Adam' filmini birkez daha izledim.

Final sahnesi ,  insani  abartisiz anira anira aglatacak turden  ( yasanmistir ! ) .

Filmin senaryosuna   Facebook ogesi eklenseydi,  Ada ile Alper  tekrar bir araya gelirlerdi eminim  : ))

Herkesin hayatinda  boylesi birsey yasanmistir  : Ayrilma arefesinde  sevgiliye ait birseyler bulunur,oldugunuz yere coker ya aglarsiniz ya da kufur edersiniz...

Gunumuz sehir vampirlerinin  varligi ise yadsinamaz... Insanlar, ruhlarini  cinselligin salt cinselligin golgesinde tuketiyorlar.Kimse kimsenin 'ruhunu' gormeye calismiyor...Gariptir ki ,cinselligin tabu olmadigi ya da cok erken basladigi ulkelerin insanlari,belli bir yasa ulasinca  kadinin kicina basina yataktaki performasina degil,ruhunu doyurmasina bakiyor... 'Ruh' kelimesini cok kullandim ama tam olarak vurgulamak istedigim de bu'dur !  : )

Neyse...

Yaklasik bir ay once,bulundugum sehrin  bayanlar voleybol takimlarindan bir tanesinde antremanlara  basladim. Evet,evet ! Geneli bir sure voleybol oynamis yaslari 18-45 yas arasi degisen bayanlar. :D
Ben de ,13-14 yasimda iken kisa bir sureligine de olsa Istanbul'da ki spor klublerinden birinde voleybol antremanlarina katildigim icin ,klube kabul edilmis bulunuyorum.
 -Gayer iyi oynuyorsun dedi antrenorum gecen hafta.Bunu demesinin hemen ardindan yuzuk parmagimi kirdim  :))))
Pazar gunleri de Kung-fu antremanlarina basliyor olacagim.Issizlik en guzel boyle degerlendirilir  :D
(Bir de  ben niye kendi yazdiklarima guluyorum...!?)

ORhAn Baba'miz icin  hazirlanan guzel albumden bir cogumuz haberdariz.
Hemen paylasalim favorilerimizden birkacini :

.