25 Ocak 2012 Çarşamba

Birsen Tezer

Birsen Tezer diyeyim baska da birsey demiyeyim... :)

I would just say " Birsen Tezer " and nothing else  ... :)






Sozleri
Aşk bu değil
Yapma güzel
Sen insanı güldürürsün, sen
İnsanı güldürürsün

Sevişirken güzel güzel
Sen insanı öldürürsün, sen  


İnsanı güldürürsün

Aşk bu değil
Yapma güzel
Sen insanı öldürürsün, sen
İnsanı güldürürsün


This is not love,
Don't do this beautiful
You make me laugh,you
you make me laugh

While having beautiful make out
you kill me , you
you make make me  laugh  

(it  sounds nonsense when you try to translate exactly , so ,long story short..she says you are giving me pain no matter how it calls love ) :D
 

Hosgeldin
Bugün dağların dumanı aralandı, hoş geldin
ah ışıklar içinde kaldım, yandım efendim
sen bana yangın ol efendim, ben sana rüzgâr
tutuşsun gün, yansın geceler,
 zamanımız dar
sen bana geç kaldın efendim, ben sana erken
soyunsun gün, sarsın geceler, vaktimiz varken
bugün günlerden güzellik, sefa geldin, hoş geldin
ah bu yağmur yalnızlığımmış, dindim efendim

Welcome

Today mountain's smoke gone,welcome
I am left in the lights,i am burned my sir (ma'm)
You, be my fire and i am your wind.
let the days ignite and burn the nights, we have a little time
You arrived late for me and i arrived early (into your life)
Undress the days,let the nights wrap (us)
Today is  day of the beauty ,you are very welcome
This rain was my loneliness ,so i am ceased now..
You arrived late for me and i arrived early (into your life)
Undress the days,let the nights wrap (us)