11 Ocak 2012 Çarşamba

Cok garip bir rüya gordum bugün,
Artık rüya mı kabus mu emin degilim ama :)

Tenha bir yerde,çimenin otun ortasında,ne hikmetse bir sandalyede oturuyorum.
O  sırada tanıdımagım bir genc, adımla bana sesleniyor  ve benimle konusmaya calısıyor,ben ise kacıyorum (hic beni tanımlayan bir hareket degil !)
Ben kaçıyorum,o kovalıyor (bakınız;sen bana aldırmadıkca ben daha cok sana yaklasıyorum-Morrisey  - rüya versiyonu) bu yetmezmis gibi otomatik sandalyem ile resmen uçarak kaçıyorum.
Azimli Amerikalı dostumuz (evet evet Amerikalı) daha hızlı kosmaya baslıyor ve beni yakaliyor.Fena bir çocuk degil hani, niye kacmısım bilmem :))) kan ter icinde kalmıs.. bagırıp cagırıyorum, ama arkadas pes etmeyip,kalabalıga karısmama ragmen pesimi bırakmıyor.

Harvard'in yaptıgı bir arastırmaya gore -Kadinlar kendileriyle ilgilenmeyen erkekleri daha cekici buluyorlarmis ama gorunen o ki bu teori ,benim rüyalarimda gercekligini yitirmis  :)

Simdi ,efenim,tanıdıgım biri olsa, hemen - tamam benimle kontak kurmaya calısıyor ya da basına birsey geldi diye yorumunu yapmıstım (Bknz ; telepatik ruyalar)  ama tanımayınca hayırdır deyip,gecistiriyorum. Ya da bu, acaba  'yav ne telepatisi kızım hepsi ruya iste hepsine hayırdır de gec ...alla alla tarzında bir son uyarı mı ...
bak yine yaptım yaa...!


Neyse,
Anvers'de ,Ocak ayinda olmamiza ragmen ılıman,tatlı bir hava var.

Basvuruda bulundugum sanat okulundan bugun haber gelecek.

Aksama iki saatlik boks antremanımda var... iyiyim bugun cok iyi :)

I had a weird dream today,
But i am not sure it was a dream or nightmare :)

I was in an isolated place,middle of a kinda pasture , don't know why but, i was  sitting on a chair. At that moment a guy called my name and tried to talk to me. While he was  trying to talk to me, i was  running away (that is So not me ! ) i am running away ,he is chasing me (see ; dream version of the more you ignore me the closer i get by morrisey) :)  like it isn't enough, then i started to run away like flying  with my automatic chair !  lol .
So, Our American folk  (yes , yes American) starts to run even faster and catching me . Not bad looking fella, don't know why i was freaked out and ran away :)       i am screamed  and yelled  but this fella doesn't give up following  despite of me getting into crowd.

A research by Harvard showed that Women  find ignoring  men more attractive.
Seems that theory  didn't  work well in my dreams :))


If i knew the person , I could actually interpret this dream as he is trying to contact me or something happened to him  ( see;telepathic dreams) but  since i don't  know the person , i  just avoid and say ;whatever !
...or is this a last warning with the msg like - these are only dreams , girl!  whattha heck is suppose to do with telepathy , get over !  well..at this point :i did it again.

Whatever,
Although we are in January, we have a sweet and moderate weather,here in Antwerpen.

I will receive an answer from the art school  i applied to get enroll.

I have two hours of Boxing training tonight.. .i am good today,very good :)





( e kasinmisim, ne isim var  cimenin  ortasinda, sandalye ile)
(thus i looked for a trouble;whattha hell i was doing middle of pasture on a chair)