20 Eylül 2012 Perşembe



  Eveeet,uzun suren arastirmalar,kurcalamalar neticesinde oldugum yerde kalmaya ama yerimde saymamaya karar vermis bulunuyorum.
Sadece egitim kalitesinden duydugum memnuniyetten degil ,artik tasinmaktan yoruldum.Ustelik -nasilsa 1-2 yil dan fazla kalmam diyerekten kendimi hic gelirmemisim gectigimiz dort yil icinde... : (

Ilk is olarak ,pek deli oldugum bir dil  olmamasina ragmen  (yani bir ispanyolca gibi,deli oldugum) Flamanca'yi ogrenemekle ise baslayacagim.Sonrasinda ise okula geri donmeyi dusunuyorum,bu esnada da  part-time bir is bulurum elbet.

Tak etti artik canima ! Seytan diyor ki okul sistemi su bu sorun cikarmazsa git ya TIP oku ya da Hukuk...
neyse,su dil sorununu bir halledeyim de gerisi kolay...

Guzel bir parcayi da paylasalim bu esnada





Deginmeden edemeyecegim;

Ben, insanlar hakkinda onyargili olmamak adina,cok iyi tanimadan once  yakistirma yapmazken,ne kadar yanildigimi ve kimilerinin acayip ikiyuzlu oldugu gormek uzucu olsa da:bir iki tanesinin ,benim genel yaklasimimi degistirmesine izin vermeyecegim!
Inadina 'Insan ozunde iyidir' diye dusunmeye devam edecegim...

Artik balli oldugum icin mi yoksa boyle dusunmemden dolayi iyi insanlari  kendime cektigim icin mi  bilmem , hic oyle hatiri sayilir bir kazik yemedim simdilik : )))

Sevgilimin vukuatlarini bana soylemeyip beni satan Leyla'nin disinda ( 15 sene once) ama  bunun bedelini pahaliya odedi Leyla'cik o zaman.
Simdi iyiyiz miyiyiz dedik, fazla kurcalamayalim .. : P


Falan da filan..
Yogun bir hafta olacak,canina yandigimin ulkesinde ki prosedurler ITalya  ve hatta Turkiye'yi bile mumla aratir cinsten.