5 Eylül 2012 Çarşamba


 O kadar uzun süredir bazi seyler ters gidiyor ki  artik sabrim tükenmeye basladi.
Yok efendim,testmis sinamaymis.
Kim neden ne halt etmeye siniyor.Birakin allah askina,yolunda gitmedi mi hersey üst üste geliyor iste..

 Yarin ufak bir operasyon gecirecegim ve bir sure hastanede yatacagim,
bu yüzden bir sure yazamayacagim sevgili bloguma.

 Kafam acayip kaşiniyor.
Umarim bu: yumurta sarisi,zeytinyagı,bademyagı,cam terebentin ve sarimsak kökü karişimi maske  yüzünden bitlenmemişimdir (gerci kontrol ettim bisiy yok ama insan huylaniyor iste ).
Bitlenmiş gibi kaşındırmasını saymazsak şayet,bu karısımın saclarimı daha da gurleştirdigini ve daha cabuk uzattigini da ekleyeyim (tabi sacımı kimyasal bir boya ile boyamamam,sık araliklarla kestirmem de etkili oluyordur ).

Yaz bitti.
Iki aydir spor yapmamanin getirisi,iki uc kilo almisim.
Acilen spora geri donus yapmam gerekiyor.
Buna istinaden, buldugum egzersizler arasinda en etkilisi (karin kasları icin) Pilates'in  100's hareketi. ve tabiki Kardiyo.
Bu gece itibariyla basliyorum ufak ufak egzersizlere,cok koyverdik,toparlamak lazim!

Selda Bagcan'nin sarkisini dinlemedigim birgun yok gibi...en guzellerinden bir tanesi.
Yok boyle bir ses...

Ordan burdan surdan derken...eklemeden gecemeyecegim: Rusya'dan blogumu takip eden kisinin istikrari beni etkiledi dogrusu.

Neyse,şevkim gecmeden hemen egzersizimi yapayim.

Canim skiliyor bugun canimmmm..
deviasyon ameliyatindan olen olmamistir di mi... (evet ben nevrotik bi kadinim, bunun ameliyati var midir ki...)