26 Eylül 2012 Çarşamba

Formda bacaklar icin...(Havali bir baslik olsun!)



  Ovunmek gibi olmasin (ama oyle oluyor galiba) bacaklarim icin hangi egzersizleri yaptigimi soranlar oluyor.Her ne kadar  Pilates ve boks yaptigimi soylesem de kimilerine inandirici gelmedigi icin sanirim -E ben de yapiyorum pilates...?! gibi bir sey duydugum da oldu.

E napiim kardesim,herkesin bacak yapisi farkli !

Kütük gibi bacaklarin varsa ve yumusaksa,sorun degil, forma sokabilirsin ama bacaklarinin kalinligina bir de bacaklarinin sertligi eslik ediyorsa bir de kilon yerindeyse,senin bacak yapin bu demek..kendinle barisik olmak disinda yapacak birsey yok
(bnm de dümdüz karnim yok,ne olmus yani..  : ))

Her neyse,
Bacaklari forma sokan sporlarin en basinda :
-Aerobic,yürüyüs,yüzme,bisiklet ve eger mümkünse Buz pateni..

Yalniz ,bu sporlardan birini haftada üc defa yapmaniz gerekiyor ki sonuc alabilesiniz.
'Yok,ben spor yapmayayim sadece egzersiz yapayim' diyorsaniz :
Suradaki egzersizleri yapmaniz tavsiye ediliyor...

Neyi nasil yaptigimi soyledigimde  bana alayci gozlerle  bakan koko$'a gelince :
O zaman soylemedim (sinir oldum ne yapayim) simdi soyleyeyim,nasilsa okuyamayacaksin..
-Bisiklete binmek ve pilates topu egzersizleri   : P