9 Eylül 2012 Pazar


Evet,hastanede gecirilen bir gecenin ardindan ancak vakit buldum.

Gecirdigim operasyon estetik operasyonu degildi,sadece  'konka ameliyatiymis'.

Acisi var mi?
Yok
Sizisi var mi?
O da yok.

Ama bir gece ,burnumda o tamponla uyumak: Hayatimda basima gelen en illet durumlardan birtanesiydi.
Butun gece uyuyamadim!
Millet estetik yaptirip,burunda o tamponla uc bes gece nasil yatiyor ,benim aklim almiyor.
Igrenc bir durum ,tek kelimeyle,igreeeenc.

Evet,spora baslayinca diyetsiz olmuyor tabi.Fevkalade sıkı bir diyet degil,sadece abur cubur yok.

Butun bir hafta boyunca sut ve sut urunleri yasak.

Buna istinaden,gunun menusu soyle :

~Balkabagi corbasi

~Izmir Kofte
~Bulgur pilavi
~Balkabagi,havuc,tomates sotesi
~Yesil salata


Balkabaginin corbasi mi  oluyor? demeyin,oluyor.Pek te guzel oluyor.
Muskat cevizi koymak lazimmis ama cevizin muskatlisi nasil oluyor ,bilmedigim icin ,evdeki cevizleri kullandim.

Kofte dahil,butun sebzeleri izgarada ve yagsiz hazirladim.



Neyse,tarif moduna girmeden konuyu degistirmekte fayda var.



Anvers'te havalar hala,sasirtici derecede sicak.

Hasidik yahudiler nasil bu sicakta o kiyafetlerle geziyor bilmem.

Basvurdugum bir iki yerden yanit gelmezse sayet yurda donusum kesin gibi.


Bakalim...