16 Ocak 2013 Çarşamba

Bana geri ver....



Uzun zamandir aklimdaydi bu parca....nihayet bulabildim,gerci igrenc bir video hazirlamis kim yaptiysa ama  beni 15,16 yaslarima geri goturdu adeta...

Kime asiktim simdi hatirlamiyorum ama asiktim bu parcayi dinledigim zamanlar  :))
Kim oldugunu hatirlamama ragmen sarkida ziril ziril agladigimi hatirlamiyor degilim  :P


Yogun bir temponun icinde olacagim birkac ay. Yoruluyorum ama acayip keyif aliyorum bu yogunluk halinden.

Simdi yine alakasiz olacak ama
Kadin olsun,erkek olsun,ister kocaniz kariniz ister sevgiliniz olsun,
karsisinda ki insanin duygularindan emin olunca resmen koyveriyor..
'Canta da keklik misali'

Bu mallik halini anlamiyorum ben,ne bok yemeye elde edemeyecegimiz seylerin ardindan gider kendimizi perisan ederiz ki...nasil bir egodur bu.

Hatun / Adam sana hasta iste,tadini cikarsana  boburlenecegine hayvan!
Sanki bulunmaz hint kumasisin!

Boylelerini ilginizle simartip ,daha sonra da tum ilgi ve alakanizi keseceksiniz zevk icin.
Agzina sicacaksiniz ...ego oyle olmaz,boyle olur diyerekten  :))

Yapamiyorsaniz endiselenmeyin,
bir sure sonra sikinize takmamaya basliyorsunuz
 'Pa$a gonlun bilir ' misali..

Iki saatlik boks antremanindan sonra,dokuluyorum resmen..ama direniyorum hala.
Dus alayim yatayim ben.