1 Ocak 2013 Salı

Tutamiyorum zamani



 Saat sabahin koru...uykum kacti...

Herhalde yeni yilda 'duzenli uyku'  dileyecegim oncelikle...

Su tasinma isi olsun istiyorum bir an once, cok ama cok sıkıldım bu sehirden...

Saglik mutluluk  huzur  filan... he he  onlar var zaten.

Aman iste,olacagindan degil ya,adettendir...
ya da
ne bileyim ,belki su enerjileri de cagiriyoruzdur bir sekilde (yok,biz yine de dileyelim,kusturmeyelim 2013'u)


Bugun sunu farkettim.....

Arada,kafami salliyorum...
Ciddi ciddi kafami salliyorum yahu,
Yani,sanki baska birsey aksini  emrediyor da kafam 'Hayir' diyormus gibi :D

Su ani yakalama olayi konusunda sicacagiz galiba,iyi mi... :))

Yok zaten siz beni ornek almayin okuyan zat'lar,benim sagim solum belli olmuyor.Sonra siz de benim gibi sicarsiniz  :))

Bugun,
Bir arkadasla konusurken:
Kendimizi nasil da bazi kaliplara hapsettigimizi ve kendimizi de buna inandirdigimizi farkettim.
Kimisi 'Ben asik olmam' der ,kimisi 'Ben cabuk bikarim,uzerim  ' der.
Bir digeri 'Karanlik bir adamim' der (sanki cok iyi bok,karanlik olmak.Cok karizmatik olduklarini mi saniyorlar,anlamadim ki),
digeri ise  'ben huysuz,gecinmesi zor bir insanim,benimle yapamazsin' der...

Prensiplerini soylemek,taviz vermeyecegin seyleri belirtmek apayri birsey.

Ama karsinizdaki insanin sizi tanimasina firsat vermeden,kendinizi bir kalipla tanitmak: bence adil degil.

Genelde bu etiketlenme bir baskasinin size kendinizi nasil hissettirdiginize dair bir  baski hatasidir ya da gecmiste edindiginiz yanlis ogretilerin getirisidir  iste.

O yuzden diyorum ki... 'asik olmam,karanlik adamim,aydinlik kadinim lamba gibiyim  vs. vs'. zart zurt gibi artistlik olaylarina hic girmeyin ve karsinizdaki insanin ,sizin bile daha once farkedemediginiz cevherlerinizi kesfetmesine izin  verin.

Cunku,
Hayat garip,
bazen
bir olay
ya da bir kisi
daha once hic farkina varmadiginiz birseyi bulmaniza,kendinizi kesfetmenize yardimci olabilir..şevk kirmayalim,beraber keşfe cikin iste, n'olsun :)

Tekrar iyi yillar herkese,
Savaşsiz,dogal felaketsiz,acliktan ölümlerin azaldigi bir Dünya diliyorum 2013 yilinda.

Iyi sabahlar,