15 Ocak 2013 Salı


Oturdugum yerden, kocaman pencerenin onunden adeta suzulur gibi,tatli tatli yagan kari izliyorum.

O ne guzellik oyle...Insanin disari cikip -Yihuuuu kar yagiyoooor diye bagirasi geliyor hani.
Yalniz tadi cikmiyor tabi,gerci bu sogukta nasil tadi cikarilacaksa...

Gunlerdir dilime,kafama,yuregime takilan parcayi paylasmadan edemedim ... : )

Efenim sarki seciminden de anlasildigi uzere huzunlu bir modumdayim.
Belli bir nedeni yok..
arada canim huzunlenmek istiyor,hepsi bu...

Bugun yeni sinifima basladim.
Daha sonralari  ikiye ayrilan 40 kisilik grubun  en odunlari benimle ayni sinifa dustu.
Tamam,maksat ogrenmek ama ilk saat gectikten sonra, benim dinlemekten genelde uykum geliyor (Ilkokuldan beri bu durum boyle) bir de ustune boyle espriden anlamayan,mal mal bakan tipler etrafima ususunce iyice uykum geliyor,iyi mi... : (

Umarim yaniliyorumdur ve kurs bitiminde (mart sonu) boyle yazdigim icin utanirim (amiiiin).

Yani,bunda garipsenecek birsey yok ki...
Hayat zaten yeterince can sikici olaylarla dolu,azcik keyif,gulus,komedi katmanin bir mahsuru yok ama diyorum ben size,gorunen o ki sinifin Mae West'i olmaya adayim. : P

Aman ne diyordum iste..huznu seviyorum bazen.
Arada gerekiyor boyle,o zaman kucuk seylerle mutlu olabiliyorsunuz...
 peeeh  yok yahu !
ne kucuk seylerle mutlu olmasi !
.melankoligim iste,kar da ustune tuz biber oldu...

Ufak seylerle mutlu olmuyorum ben kardesim.Buyuk mutluluklar lazim bana!
Hareket,aksiyon,degisiklik lazim ....ask lazim,mesk lazim,ilgi alaka lazim,yeni bir sac kesimi ya da renk lazim (Bir cift yeni ayakkabinin da mahsuru yok tabi).
Lazim da lazim iste...sonu yok .Agzina sicayim ben bu sarkinin,hepsi onun yuzunden.

Ben aslinda biliyorum da derdimi,soyleyemiyorum kimseye iste...

Adem ile Havva diyaloglarina devam edecegiz tabiki ama iyice bir toparlamam lazim orneklerimi.
Merak etmeyin,kaynak tukenmez :
Kadinda bu -her saniye durmaksizin senaryo kuran,irdeleyen beyin ve
erkekte -bay tamirci sapkasini taktigi surece,
ne bu diyaloglarin
ne de bu yanlis anlamalarin sonu gelir

Saati yine oniki yaptik...yatalim iyisi mi...