25 Aralık 2012 Salı

Ben ağlarken yanımda yoksan, Ben gülerken gölge etme




   Kücükken de  yonetilmekten hoslanmayan asi bir  cocuktum.

 Kafa tutmadigim kimse yok gibiydi , saygi duyduklarim haric.

 Insanlarin beni kontrol etmeye çalismalarindan , hayatima müdahele çabalarindan tek kelimeyle nefret ediyorum...Hani bir de buna hakki olduklarini düsünmüyorlar mi,deli oluyorum.
Ustelik,yonetilmeye calisildikca  aksini yapmam da cabasi...daha cok damarima basiliyor o zaman yani.

Kontrol etmeye calisanlarin,kendi hayatlari uzerinde kontrolu olmadigi icin sizin uzerinizde deneme yapmaya calisirlar.Bunu fark etmedim degil...

Bazen,
Yalniz olduğumu düsünmüyor degilim... ama
boyle  olmayip , diger insanlar tarafindan yönetilmeye calismaktansa ...tek basima kalmayi,kesinlikle yeğlerim.

                                         
Hepsinin cani cehenneme...!  Hayat benim hayatim, doğrularim da hatalarim da benim.
                                                                                                    ..kime ne !