27 Aralık 2012 Perşembe

Yolcu yolunda gerek..



 Yola cikacagim icin gaza geldigimden mi yoksa begendigim icin mi  paylastim bu parcayi.ben bile unuttum.

Anı yakalamak guzel birseymis bu arada dostlar..Uzerinde calistikca daha iyi oluyorum sanki :))
Ama cabalamak gerekiyor hayli...

Oyle ki - Acaba söyle mi olur,böyle mi olur..olacak demiyorum :
N'apiim,ne olursa olsun.ya da olsa da olur,olmasa da olur  :))) (Amma boktan bir cesitlendirme oldu)

Hic öyle  'yuzeysel' olarak nitelemeyin beni,zira ani yakaliyorum ve  bunun tadini cikarirken de gayet durusttum ,kendimi kandirmiyorum  yani.Nasil oluyorsa  bu artik...
(Seneler önce ,sevgilime söyledigim su cumle aklima geldi buna istinaden :Evet,seni su anda seviyorum ama yarin sevecegim demek degildir bu).
E o an icin sevdigim konusunda durusttum ama yarin da seni sevecegim dememistim ki..
Anı  yakalamanin farkli bir bakis acisi , o zamandan varmis cevher demek ki..heheh

Isin özu su dostlar...ne kadar cok beklenti,o kadar cok uzuntu.
Bu böyledir,azcik kurcalarsaniz siz de idrak edersiniz.

Ben de oyle yarini bir hafta sonrasini dusunup kendimi kasmak yerine.yarini da tamamen gozardi etmeden ' Carpe Diem' diye naralar atiyorum Dionysos tavriyla.
Simdi böyle diyoruz da,yarin bir gun birsey olur -uhuhuhu niye böyle oldu tarzinda bir yazi yazip sıçmayiz umarim  :))

  Bu aksam,en yakin arkadaslarimdan biriyle konusurken bana 'sevgilisini aslinda coktan biraktigini ama bunu henuz ona soylemedigini  ' belirtti. Gerekcesine gelince 'ucuzluguna sinir oldugum icin ,bana ne' tarzinda birseydi.
Yapmayin boyle seyler ya..
Yani bir insan sizi gercek anlamda uzmediyse,bu sekilde incitmek rencide etmek hic hos degil.
Ha uzduyse,canina okuyun tabiki,hatta bunun icin bile bir takim tavsiyeler verebilirim hani..

Tamam,ben de sevdigim,beraber oldugum insanlari uzmedim degil ama asla bu sekilde de duygulariyla oynamadim ,sadece ' ben artik seni sevmiyorum ' dedim  :)))
N'olmus !! En azindan ' onunla senelerimi gecirdim,hayvanliklarinin cezasini odesin' diyerekten seviyormus gibi yapmadim.
'Kimseye bosuna umit vermeyin  ' temasi var bu direkt tavrin altinda,dikkatinizi cekerim.


Bahsini ettigim rencide etmeyi,baskalarinin duygulariyla oynamayi  yeni yetme biri  yapsa, bir nebze anlayabilirim,cocukluguna veririm.
Ama belli bir olgunluga ?!  erismis biri  boyle  yapiyorsa , piçligindendir ve bu tip insanlara da gicik oluyorum.
Siktigim egonuzu gidin baska yerde tatmin edin lan,ne istiyorsunuz size zarari dokunmamis birinden !

Eghmm,kontrol dışı bir durum olustu...
Yazik , yapmayin boyle yapmaaayiiiin Tamam?














Sevmek eskidenmiş güzelim
Sanki yıllar öncesinde kalan aşkımız bir masalmış bir tanem
Düş yerine gerçekmiş yaşanan
Yarınlar bizim için geç artık
Çok geç artık sana dönmek
Hani giderken bana demiştin ya sen
Yolcu yolunda gerek
Sevgi bizim için yok artık
Yok artık bir daha sevmek
Hani giderken bana demiştin ya sen
Yolcu yolunda gerek
Bitti denen yerden başlamak ve gözlerini açmak yeniden
Belki de sevinçle kucaklaşıp
Başlarız kaldığımız yerden
Yarınlar bizim için geç artık
Çok geç artık sana dönmek
Hani giderken bana demiştin ya sen
Yolcu yolunda gerek
Sevgi bizim için yok artık
Yok artık bir daha sevmek
Hani giderken bana demiştin ya sen
Yolcu yolunda gerek..