16 Aralık 2012 Pazar

Eroll , Russell'a karsi


Izlesem mi izlemesem mi derken ...kanli dovuslu sahnelerini saymazsak sayet guzel bir filmdi Robin Hood..

Cate Blanchett'in  'the gift' filminden sonra hayrani olmustum : muthis bir oyuncu, cok da guzel (asiri zayifligini saymazsak...).
Gelgelelim Russell'a:
oyunculuguna zaten diyecek yok ama bir  adama  agirbaslilik bu kadar mi yakisir !
Agirbasli olmadigi film  var mi diyecegim ,muhtemelen vardir ama ben henuz izlemedim.
Ses tonu,sakinligi insana nasil da guven veriyor... sigh...
O nerde, daldan dala atlayan Errol Flynn nerde :))

Kucukken Eroll'i  cok begenirdim, pek bir hosuma giderdi.
E buyuduk, Russell'i begeniyoruz. Olgunluk hali, beklentiler farklilasiyor tabi :))

Yani , bir kadin toy iken,kendini eglendiren hoplatan ziplatan (hop oturtup,hop kaldiran olarak da tercume edebiliriz tabi) adami hos , cekici bulurken ,
yas ilerleyip olgulasinca daha boyle bir guven veren,kasmayan,kollarinin  kanatlarinin altina girip -koru beniii miyauuvv  deme durtusu hissettiren adami tercih ediyor..
Tabi bu kisisel tercihlerle de alakali,sadece yas degil. (Bknz: Eglenceli erkekler flort icin,guven veren erkekler uzun soluklu iliskiler icin) .

Neyse, yine konuyu saptirdik...!

Izlemediyseniz,bu filmi izleyin derim.Agirbasli oyunculuk ve  Fransiz-Ingiliz dusmanliginin nedenine dair -hıı o yuzden diye bir idrak olusmasi  icin.. :)

Yatayim ben...