10 Aralık 2012 Pazartesi

Ozlemek anlarindan biri



Sehir soguk,insanlari soguk,havasi soguk..her bir boku soguk bu ulkenin.

Hal boyleyken efkar basti tabi.

Neseli oldugu kadar huznu de seven bir milletiz biz Turk'ler.

Ozlenilen seyleri siralayalim dedim...


Istanbul diyorum,ozledim diyoruuuumm.



Soyle guzel bir alaturka ya da TSM parcasini dostlarla beraber dinlesek fena mi olurdu simdi  :(

Ya da simit olsa.. (yok buradakilerle hic alakasi yok,sehrimin simidi bile farkli anasini satayim,kimileri de gevrek der tabi..).

Hem ben martilari da seviyorum ,ciglik attiklari zamanlar da dahil... annem her ne kadar onlari terastan kovalasa da.. onlarin sesiyle uyanmaktan inanilmaz keyif aliyorum...

Ya da soyle bir zeytinyagli fasulye olsa da yesek,annemin yaptigi (yok,buranin fasulyesi de bir tuhaf...)

Annemi de ozledim,kardeslerimi de ozledim...ne bok isim var burada benim  (baska siir gibi bir deyis,yetenek iste).

Yok,ben pek iyi degilim bu gece anlasildigi uzere...

Donelim bakalim buram buram huzun kokan parcalarimiza...