23 Aralık 2012 Pazar



    Vay anasini Jim..Donusun muhtesem olmus !  :)

Jim Caviezel ' in yeni dizisi  'Person of Interest'  den bahsediyorum. 
Zaten bu arkadasin  'Frekans ' filminden bu yana hayraniyim malum.

Bourne Identity filmini eger sevdiyseniz ,bu dizi de kesinlikle  favoriniz olmaya aday.

Hazir henuz okula,ise baslamamisken,acisini cikaralim bu avare gunlerin.. heheh

Artik keramet yaşta mi yoksa tecrube de mi bilemiyorum ama insanlari daha iyi analiz etmeye basladim.
Eskiden olsa 'hadi' derdim 'onyargili olma !' .
Onyargi degil ama kucucuk şeyler bile ,eger dikkat ederseniz, karsinizdakinin ne mal oldugunu ele veriyor ki bunlar iyi seyler de olabilir ama genelde olmuyor, guvenin bana :))

Ornegin, kendine guvenen ama egosu almiş başini gitmiş olan birini ele alalim :
Bencil olmasi kuvvetle muhtemeldir,hedonisttir ayni zamanda. Kazanmak onun icin onemlidir ve saniyorum ki,bazen kazanmak tek targeti olabilir,nicin kazanmak istediginden ziyade.Pohpohlanmak hoşlarina gider,hayranlari olsun isterler.Kendilerini sevmekten vakit bulabilirlerse,başkalarini da sevmeleri mumkundur (iliski bazinda).
Boyle tiplerle,arkadaslik kurunuz,sohbet ediniz ama gonul ilişkilerine girmeyiniz  :))  Girerseniz,kalp kirikligina ugramaniz kacinilmazdir,benden soylemesi.
Neden derseniz,her daim etraflarinda hayran bulundurma arzulari,sizi sinir edebilir.Alternatifleri hep el altinda olur ( ozellikle de soyle eli ayagi duzgun bir tip ise,siz de kiskanc,eli maşali bir cadiysaniz ).
Yine, 'ben en iyisiyim' egosuna. 'gidersen git , elimi sallasam ellisi , hatayi affetmem' gibi getirileri olan alteri eslik eder.Hal boyleyken kendinizi kasabilirsiniz,oldugunuz gibi davranamazsiniz vs vs.
Diger ozellikleri sizin icin karsi konulmaz olabilir ama kaşınmanin alemi yok diyorum,hic hem de...
cok pek cok  hosunuza gitse de  'Bye Bye' demek zorunda olmaniz muhtemel ,  eger 100 şiltenin altindaki bezelye tanesini hisseden prenses gibi hassas bir insansaniz...hehe


Neyse,
Boyle bir konuya da parmak basalim dedik,amac bilinclendirmek  : )



Sanirim, bir sure once almiş oldugum karardan bahsetmedim  henuz .
Evet efenim,Ingiltere'ye taşinmaya karar vermis bulunuyorum.Eger bir aksilik olmazsa  yaz sonu tasinmiş olurum muhtemelen.Ve  islerimi yoluna koyar koymaz, okula baslayacagim.
Evet,evet dogru okudunuz.Bu yasimda bir tane daha diploma edineyim diyorum :)
Ama oyle okumak icin okuyacagim degil,soyle gercekten istedigim  -bu'dur diyebilecegim bir dal olsun istedim.Ne olacagina karar verene kadar baya bir debelendim ama sonunda kararimi verdim :GAZETECILIK !
Bunu gercekten ama gercekten istiyorum ve elimden geldigi kadar da.beni hicbirseyin engellemesine izin vermeyecegim ! Ant icer gibi oldu  :)))

Neyse,saat gec olmus...zaten diger yazacaklarimi da unuttum,
Konumuza ithafen bir sarki ekleyelim,adettendir..hehe

Hedonist'lere gelsin